vineri, 19 februarie 2010

Inca din timpul facultatii .....

Incearca sa-ti largesti grupul de cunostinte si prieteni (din domeniul diplomatiei),invata o limba
rara .....eu am inceput sa invat araba,pe langa cele doua limbi pe care le invat la facultate ....
Icearca sa-ti dai seama de domeniul in care ti-ar placea sa lucrezi,apoi poti icepe sa sintetizezi materiile care se coreleaza cu alegerea ta (trebuie sa faci acest lucru ca sa ramai cu ceva in minte dupa sesiune ).

Un comentariu:

  1. Eu am ales sa invat limba rusa si ivrit.Pe prima am invatat-o singura pana la nivelul 2 dar din pacate nu ma pot exprima corect.:(O inteleg,pot sa scriu atat cu caractere chirilice cat si cu caractere latine).
    Pentru irvit inca mai caut profesor,de preferabil nativ.
    Limbi straine :
    Nivel avansat: Engleza si Spaniola(ambele cu 2 tipuri de accent)
    Mediu:Greaca si Franceza.

    RăspundețiȘtergere